אלעד • גפני רוצה ל"הצניח" את ראוכברגר

    דוד קורצווייל | צילום: משה גולדשטיין 1 Comment on אלעד • גפני רוצה ל"הצניח" את ראוכברגר
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חם באלעד: מזכ"ל דגל התורה ח"כ משה גפני מנסה בימים האחרונים ל"הצניח" את מקורבו העיתונאי אליעזר ראוכברגר, הכתב הפרלמנטרי של יתד נאמן ותושב ירושלים, לתפקיד יו"ר דגל התורה באלעד ומועמדה לתפקיד הבכיר שתקבל דגה"ת אחרי הבחירות.

    רבני העיר ובראשם הגרש"ז גרוסמן, יחד עם עסקנים ותושבים, מתנגדים נחרצות למהלך וטוענים כי אין חולק על כך שראוכברגר הוא מועמד ראוי אולם לא יעלה על הדעת להצניח מועמד שאינו תושב העיר ולדלג על דור של עסקנים ראויים מקומיים.

    ל"זירה מקומית" נודע כי ביום שישי האחרון ישב ח"כ גפני עם אברכים בעיר בניסיון לשכנע אותם לתמוך בראוכברגר.

    ראוכברגר מתגורר בשכונת הר נוף בירושלים, ומשמש כיו"ר המנהלת השכונתית. יש לציין כי שמו עלה גם כמועמד לתפקיד חבר מועצה בעיריית ירושלים.

    גורמים באלעד עימם שוחחנו מציינים כי מאחר ועסקניה הליטאים של אלעד אינם מזוהים עם גפני ואנשיו, מנסה המנגנון של דגל התורה לקבע את שליטתו הפוליטית בעיר, שליטה שהתרופפה לאחרונה, עם מינויו של הרב זליג אורלנסקי למנכ"ל "יתד נאמן" ולאחרונה אף עקר לנתניה. בכך התפנה הכיסא הבכיר של דגל התורה בעיר.

    עדיין לא ברור אם גפני יצליח להעביר את ראוכברגר לאלעד. סביר להניח שהמהלך יוביל להתארגנויות עצמאיות של קהילות ליטאיות בעיר, ולהצבת מועמד ליטאי אחר שיתחרה על קולותיהם של ציבור בני התורה בעיר אלעד.

    יש לציין, כי בישיבת ההזדהות במועצת העיר, הזדהו שני הנציגים הליטאים, שמואל גרוסמן וצביקה הרבסט, בסיעות נפרדות מדגל התורה.

    אליעזר ראוכברגר ביקש שלא להגיב לידיעה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אחלה רעיון.
      הלוואי ו"יצניחו" את לייזר לאלעד.